Tuesday, January 27, 2009

Introduction to my blog....

Salam and hi..
dis is my first blog and harap2 aku akan menulis lagi mengenai diri aku dan juga kedaan sekeliling yg perlu aku ulas kn.. jadi selalu nya aku akan bercerita mengenai perkara skeliling aku dlm bentuk pengajaran dlm erti kata lain mengkritik agar ia menjadi sesuat yg berguna. bukan kriktik kosong.

Dlm blog aku jgk ade cerita mengenai hidup aku, for sure pengalaman aku dan org lain yg buleh di jadi kn pengajaran dan cite utk di share kn.. juga apa2 yg aku rase perlu di ubah oleh mentaliti masyarakat dan kwn2 aku m,engenai perpeksi hidup ni.. itu je yg aku mampu buat.

So lastly, selamat berkongsi cerita dan pengalaman dlm bolg aku =) Ja ne!!
Abdul Hazama

1 comment:

  1. go abdul hazama! hehe ok x saba nk tau cite n pengalaman..liku2 hidup bliau.hehe

    ReplyDelete

Sekitar majlis akad nikah dan kenduri kahwin

Alhamdullilah dengan sekali nafas aku telah selamat di ijabkabulkan dengan Isteriku Husna Bt Lutfi pukul 11 pagi pada 11 ogos...