Monday, February 23, 2009

leader..pemimpin?

hm. leader?
aku ade bende yg mhu di kongsi kn cn.. wakil yg dipilih oleh rakyat atau komiti kerana tau mereka berkaliber. tp sejauh mane kaliber mereka?

ade 1 cerita mengenai diorg yg jenis leader yg ama tburuk dan **** perangai yg syok sendiri die igt leader yg bgs la .... ada la programe yg di anjur kn oleh satu komiti di bwh pentadbiran nya, die x hadir atas alasan sibuk dgn kerja lain. sedang kn rakan2 sejawat nya atau pom org yg mempunyai kerja masih boleh turun utk memberi sokongan...

aku amat sedih.. sangat sedih... mmg xde karisma dan xberjiwa rakyat.. hanya pandai ambil hati org atasan, org bwh? haram...... ini lah dinama kn sudah lupa daratan..

sebenarnya pelantikan die sebagai leader aku pom was2.. aku xrase ikut demokrasi yg betul... someone play role behind the pelantikan.. sbb nya obvious nmpk n dlm mase yg same org x ambil peduli hal ini..

tu je la aku nk kongsi agar kita igt dimana kita dan peranan kita.. Aku pom x la power but ni adalah pendapat n teguaran semata2..

zys

2 comments:

  1. may i know the leader that u mentioned here? takyah jwb kat sini pon xpe.. sms pon bole.. hihi...

    ReplyDelete
  2. di rahsiakan atas sebab2 yg tertentu.. hehe..

    ReplyDelete

Sekitar majlis akad nikah dan kenduri kahwin

Alhamdullilah dengan sekali nafas aku telah selamat di ijabkabulkan dengan Isteriku Husna Bt Lutfi pukul 11 pagi pada 11 ogos...