Monday, April 13, 2009

ilmu ikhlas yg semakin di lupakan...

salam~
dari skolah rendah lagi kita telah blaja mengenai ikhlas.. apa itu ikhlas? melakukan seseuatu tanpa mengharap kan ganjaran atau balasan.

aku sebenarnya tersentak hari ni sbb aku di tegur sbb aku x ikhlas.. bukan dari segi material; selama ni aku hanya igt dari segi metarial je.. tp rupanya silap. in relationshp pon same. if we have done smthng that very ikhlas toward other, never ever menyesal @ kenang balik. sbb nnt kita akan pikir nape la kita buat smua tu.. nnt ikhlas akan terbatal sbb kita nyesal.

if somthng that we have done good things, never ever look back. nnt kita akan melihat yg kita wat semua itu kerana ada factor. so, ihklas kn hati... tenang kan hati.. renung2 kn..

zys..

3 comments:

  1. ilmu ikhlas???
    saye harap saye pon ikhlas dalam melakukan sesuatu...
    tp ade yang menggunakan kite bile kite buat benda tu dengan ikhlas..

    ReplyDelete
  2. meji kamu kene tag
    rajin2 amek d blog saye
    buat tau!

    ReplyDelete

Sekitar majlis akad nikah dan kenduri kahwin

Alhamdullilah dengan sekali nafas aku telah selamat di ijabkabulkan dengan Isteriku Husna Bt Lutfi pukul 11 pagi pada 11 ogos...