Saturday, June 19, 2010

bingkisan neuro

salam~

cerita alkisah mengenai seorang telah excident lori. mengikut sumber, die keluar waktu pagi sebelum matahari ternit lg. kemudian, die terbaring kt tepi jln, tp lori tedrsebut masuk gaung.. die mengalami pendarahan di otak dan berjaya di selesaikan . cume die mengalami sikap yg agresif dan maslaah utk mengingati saudaranya, termasuk tunangnya. alangkah sedihnya melihat ayahnya pun tidak di kenali, termasuklah adik beradik yg lain.

kejadian itu berlaku beberapa hari sebelum hari pernikahan mereka, begitu kuatnya semangat laki itu kerana mengikut doctor perkembangan dia sgt cepat jika dibanding dgn pesakit yg sama dgnnya. pada pendapat aku mungkin kerana sokongan emosi berterusan membuatkan pesakit improve dgn cepat sekali.

begitu kuat dugaan terhadap psgn ini. tunangnya dtg tiap2 hari walau tidak di kenali olehnya namun tak putus asa. akhirnya rahmat tuhan , mereka di ijabkabulkan pada hujung tahun ini. insyallah..

No comments:

Post a Comment

Sekitar majlis akad nikah dan kenduri kahwin

Alhamdullilah dengan sekali nafas aku telah selamat di ijabkabulkan dengan Isteriku Husna Bt Lutfi pukul 11 pagi pada 11 ogos...